بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار – ابزارآلات کارین

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار هستید؟ آیا می دانید که برای داشتن بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار بایستی چقدر هزینه کنید؟

امروزه جوشکاری یکی از مهمترین و پردرآمدترین مشاغل بوده که بسیاری از افراد به دنبال یادگیری و دنبال کردن آن هستند و شما نیز می توانید فوت و فن های این حرفه را یاد گرفته و آن را به عنوان شغل خود انجام دهید. توجه داشته باشید که برای جوشکاری به یک سری از مهمترین و ضروری ترین ابزار نیاز دارید که از مهمترین و اصلی ترین این ابزارها می توان به لباس جوشکاری، الکترود، دستکش و کلاه محافظ جوشکاری و دستگاه جوش اشاره کرد. یکی از مهمترین این ابزار، دستگاه جوش می باشد که امروز شما می توانید انواع بسیار متنوعی از دستگاه های جوش را در سراسر جهان مشاهده کنید که هر کدام مربوط به یک برند خاص بوده و از ویژگی های بی نظیری برخوردار می باشد. یکی از بهترین انواع این دستگاه های جوش، دستگاه جوش اینورتر می باشد که با داشتن مزایای بسیار بی نظیر و منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از جوشکاران را به سوی خود جذب کند. امروزه بسیاری از جوشکاران به خوبی می دانند که بهترین و باکیفیت ترین دستگاه جوش، دستگاه جوش اینورتر می باشد به همین دلیل سعی بر آن داریم تا در این مقاله در مورد دستگاه جوش اینورتر توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع پرداختیم، امروزه بسیاری از افراد و جوشکاران به دنبال استفاده از بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار هستند که در وهله اول بهتر است با این دستگاه بسیار باکیفیت و بی نظیر بیشتر آشنا شویم. دستگاه جوش اینورتر با داشتن منبع تغذیه بسیار قدرتمند خود می تواند جریان بالایی را در جوشکاری از خود داشته و مقدار جریان های خروجی آن نیز قابل تنظیم می باشد که به شکل خودکار توسط نرم افزارهای کامپیوتری کنترل شده و می توانید بی نظیری جوشکاری را برای استفاده کنندگان از خود به ارمغان آورد. توجه داشته باشید که این دستگاه جوش با داشتن وزن بسیار سبک خود، مناسب برای حمل بوده و می تواند مصرف برق کمتری را داشته باشید که این امر تاثیر شگردی را در میزان هزینه های جوشکاری نیز خواهد داشت. امروزه استفاده از دستگاه جوش اینورتر در بسیاری از صنایع وابسته به جوشکاری مشاهده می شود و شما می توانید یکی از بهترین و مناسب ترین آن را تهیه و مورد استفاده دهید تا سبک جدیدی را در جوشکاری خود خلق کرده و از این طریق از جوشکاری های خود نهایت لذت را داشته باشید.

مزایا استفاده از دستگاه جوش اینورتر

بی شک یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که سبب می شود تا برخی از افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار باشد، فواید و مزایای استفاده از این دستگاه می باشد. شما نیز بهتر است قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات بسیار کاملی را در مورد مزایای استفاده از دستگاه جوش اینورتر به دست آورده و سپس اقدام به خرید داشته باشید. از مهمترین و بارزترین مزایای استفاده از دستگاه جوش اینورتر می توان به مواردی از جمله اشاره کرد:

–          امکان جوشکاری با تنوع بسیار بالایی از الکترودها

–          داشتن بهترین و باکیفیت ترین جوشکاری در مقایسه با دیگر روش های جوشکاری

–          تلفات ناشی از نوسانات برق تا میزان قابل توجهی کاهش می باشد.

–          قدرت بسیار بالا و بازدهی بی نظیر

–          نگهداری و حمل و نقل بسیار آسان و راحت

–          کم حجم و بسیار سبک وزن

–          امکان کنترل فرایند جوشکاری به شکل بسیار سریع و آنی

توجه داشته باشید که هر کدام از مزایای استفاده از دستگاه جوش اینورتر می تواند توجه بسیاری از جوشکاران را در این زمینه به سوی خود جلب کرده و فرایند جوشکاری را برای افراد بسیار هیجان انگیز نماید.

منبع مولد نیرو در دستگاه های جوش اینورتر چیست؟

منبع مولد تمام بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار بسیار متفاوت تر از سایر دستگاه های جوشکاری می باشد به طوری که شما با خرید این دستگاه می توانید نسل جدیدی از دستگاه جوش را مورد مشاهده قرار دهید. دستگاه جوش اینورتر دارای توانایی جریان متناوب و مستقیم بوده که سایر دستگاه های جوش فقط توانایی یکی از این جریان ها را دارند. کنترل شدن منبع تغذیه دستگاه جوش اینورتر نیز سبب شده است تا عملکرد بسیار شگفت انگیزی را از خود داشته باشد و شما می توانید با خرید این دستگاه نه تنها در هزینه های جوشکاری خود بسیار صرفه جویی کنید، بلکه می توانید یکی از بهترین جوشکاری های خود را انجام داده و از نتیجه به وجود آمده نهایت رضایت را داشته باشید. لازم است بدانید که انواع مختلف دستگاه جوش اینورتر دارای منبع تغذیه هایی با قدرت متفاوتی می باشد.

انواع دستگاه های جوش اینورتر

تنوع بسیار بالای دستگاه جوش اینورتر سبب شده است که بسیاری از خریداران و جوشکاران به دنبال خرید و سفارش بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار باشند. امروزه کشورها و شرکت های بسیار زیادی به دنبال طراحی و تهیه بهترین انواع دستگاه جوش اینورتر هستند که از مهمترین آنها می توان به دستگاه های جوش اینورتر ایرانی، اروپایی، چینی و ترکیه ای اشاره کرد که شما می توانید با خرید یکی از بهترین انواع ایرانی، نه تنها کمکی به اقتصاد مقاومتی کشورمان داشته باشید، بلکه می توانید یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع دستگاه جوش اینورتر را تهیه و خریداری نمایید. همچنین می توانید قبل از خرید خود نیز در مورد هر کدام از انواع این محصولات اطلاعات لازم را به دست آورده تا بتوانید بهترین آن را تهیه نمایید.

تفاوت دستگاه جوش اینورتر با دستگاه های قدیمی جوش

عرضه بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار سبب شده است که دستگاه های قدیمی جوشکاری امروزه طرفداری و محبوبیت خود را از دست دهند چرا که نمی توانند قابلیت های دستگاه های جوش اینورتر را داشته باشند. اصلی ترین تفاوت دستگاه جوش اینورتر با دستگاه جوش قدیمی در نحوه ی تبدیل جریان های ورودی به خروجی می باشد که دستگاه های اینورتر به دلیل داشتن طراحی و ساختار بسیار مدرن خود می توانند این جریان را به بهترین شکل ممکن انجام داد و هزینه های تولید را کاهش دهد. همچنین توجه داشته باشید که وزن دستگاه های جوشکاری قدیمی بسیار سنگین بوده و این امر جابه جایی را با مشکل مواجه می کند. شما نیز میتوانید قبل از خرید خود، اطلاعات لازم را در مورد تفاوت میان دستگاه جوش اینورتر و دستگاه های قدیمی به دست آورید.

نکات مورد توجه در استفاده از بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار

اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از بی نظیرترین و بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار را دارید می توانید با در نظر برخی از مهمترین و اساسی ترین نکات مورد توجه، بهترین کارایی را از دستگاه جوش اینورتر داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین نکات مورد توجه در استفاده از دستگاه جوش اینورتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         اگر نیاز داری تا از کابلی با طول بیشتری استفاده کنید توصیه می کنیم که حتما نسبت بین قطر و طول را رعایت کنید تا مشکلی در حین جوشکاری به وجود نیاید که طبق استانداردهای به ثبت رسیده به ازاری هر ده متر می توانید قطر را یک سایز افزایش دهید.

–         پیشنهاد می کنیم که حتما از کانکشن های فایربک در دستگاه جوش اینورتر استفاده شود.

–         حتما ولوم دستگاه را در هنگام روشن و خاموش کردن دستگاه مورد توجه قرار دهید که بسته باشد.

–         اگر قصد دارید تا دستگاه جوش اینورتر را خاموش کنید توصیه می کنیم که ۵ دقیقه بگذار کار کند و سپس خاموش نمایید چرا که در این مدت می تواند خنک شود.

–         از قرار گرفتن دستگاه جوش اینورتر در نزدیک هر مبدل حرارتی و نور خورشید خودداری نمایید.

–         لازم است که هر چند وقت یک بار دستگاه را باز کرده و کمپرسورهای داخلی آن را از گرد و غبار تمیز کنید.

–         به توان و قدرت دستگاه جوش اینورتر توجه لازم را داشته باشید و بیش از حد توان آن، از آن کار نکشید.

–         حتما قبل از استفاده از این دستگاه دفترچه راهنمای استفاده را مورد مطالعه قرار دهید و که در این صورت می توانید با روش های نگهداری از این دستگاه نیز بیشتر آشنا شوید.

قیمت دستگاه جوش های موجود در بازار

یکی از مهمترین و موضوعاتی که در مورد خرید بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار وجود دارد، قیمت این محصول می باشد به طوری که افراد به خصوص جوشکاران دوست دارند تا بهترین دستگاه جوش اینورتر را با قیمت بسیار مناسب و مقدوری تهیه و خریداری نمایند. در خصوص قیمت این محصول می توان گفت، قیمت این محصول در مقایسه با مزایای استفاده ای که دارد، بسیار مناسب و مقدرو می باشد به طوری که افراد می توانند با توجه به بودجه مالی در اختیار خود یکی از بهترین این دستگاه را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. لازم است بدانید که قیمت دستگاه جوش اینورتر در مقایسه با سایر دستگاه های جوش نیز بسیار مناسب بوده و شما می توانید به راحتی با قدرت مالی خود آن را خریداری کنید. همچنین خریداران می توانند قبل از خرید مورد نظر خود قیمت آن را با سایر فروشگاه های اینترنتی دیگر مقایسه کرده و به مناسب بودن قیمت های ارائه شده در وب سایت ما پی ببرید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت هر یک از انواع دستگاه جوش اینورتر با یک دیگر بسیار متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از بهترین آنها را تهیه و خریداری کنید.

راهنمای خرید بهترین دستگاه جوش

اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از باکیفیت ترین و بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار را تهیه و خریداری کنید می توانید هم اکنون این فرصت طلایی را از دست نداده و با کلیک بر روی محصول مورد نظر خود، آن را در سبد خرید خود بیفزایید تا بتوانید از این طریق سایر مراحل خرید را طی کرده و سفارشتان را به ثبت برسانید. لازم است بدانید که در خرید دستگاه جوش اینورتر به یک سری از نکات توجه ویژه ای را داشته باشید که از مهمترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

شماره پیگیری و شناسه پرداخت خود را تا زمان تحویل دستگاه جوش اینورتر به همراه داشته باشید تا در صورت لازم بتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید.

حتما محل و آدرس تحویل را با نهایت دقت وارد کنید تا همکاران ما بتوانند به راحتی اقدام به تحویل سفارشتان داشته باشند.

حتما در هنگام تحویل محصول سفارشی خود را مورد بررسی قرار دهید و از سالم بوده آن اطمینان حاصل کنید.

–         در صورت بروز هرگونه مشکلی در حین خرید می توانید با همکاران ما از وب سایت پیش روی خود تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

معرفی بهترین دستگاه جوش های موجود در بازار

تا اینجا اطلاعات زیادی را در مورد انتخاب دستگاه جوش مناسب و نحوه خرید آن را با شما در میان گذاشتیم اما در ادامه قصد دارم با توجه به تجربه قبلی مشتریان پرفروش ترین و بهترین دستگاه جوش ها را از نگاه کاربران ابزار کارین با شما در میان بگذارم تا با خیال راحت خرید کنید .


اینورتر جوشکاری ۱۶۰ آمپر آروا کد ۲۱۱۶

حداکثر جریان  :۱۶۰ آمپر

ولتاژ ورودی : ۲۲۰ ولت

نوع جوش : قوس الکتریکی SMAW

الکترود قابل استفاده : ۲.۵ به صورت دائم و ۳.۵ به صورت مقطعی

تکنولوژی ساخت : IGBT

اقلام همراه : انبر جوش ، انبر اتصال و کابل ، دفترچه راهنما

ابعاد : ۲۰×۲۰×۴۰ سانتی متر

وزن : ۳ کیلوگرم

وزن بسته بندی : ۶ کیلوگرم

گارانتی : ۱۲ ماهه شرکت آروا


اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر آروا مدل ۲۱۱۲

حداکثر جریان  :۲۰۰ آمپر

ولتاژ ورودی : ۲۲۰ ولت

نوع جوش : قوس الکتریکی SMAW

الکترود قابل استفاده : ۲.۵ به صورت دائم و ۳.۵ به صورت مقطعی

تکنولوژی ساخت : IGBT

اقلام همراه : انبر جوش ، انبر اتصال و کابل ، دفترچه راهنما

ابعاد : ۳۷۵×۱۵۰×۲۴۵ سانتی متر

وزن : ۶ کیلوگرم

چرخه جوشکاری : ۶۰%

گارانتی : ۱۲ ماهه شرکت آروا


اینورتر جوش الکترود ۲۰۰ آمپر مدل IT 200 C ایران ترانس

حداکثر جریان  :۲۰۰ آمپر

ولتاژ ورودی : ۲۲۰ ولت

نوع جوش : قوس الکتریکی SMAW

قطر الکترود :  ۱.۶-۴ میلی متر

کاربرد تخصصی : آهنگری

اقلام همراه : دو عدد دسته فیش

وزن : ۹.۴ کیلوگرم

ساخت : ایران

مدل : IT200C

گارانتی : ۲۴ ماه ( ایران ترانس )


خرید از فروشگاه ابزار کارین

امروزه فروشگاه های بسیار زیادی را می توانید پیدا کنید به در زمینه فروش بهترین دستگاه جوش اینورترهای موجود در بازار فعالیت دارند و شما می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود یکی از بهترین آنها را تهیه و خریداری کنید. لازم است بدانید که یکی از معتبرترین این فروشگاه ها ابزار کارین می باشد که با داشتن سابقه بسیار درخشان و بی نظیر خود توانسته است بهترین و باکیفیت ترین محصولات و ابزارها را به فروش برساند. شما می توانید فرصت مقایسه کردن محصولات بسیار متنوعی از دستگاه جوش اینورتر را نیز در همین فروشگاه به دست آورده و با توجه به علاقه و دستگاه مدنظر خود یکی از بهترین آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. لازم است بدانید که شما می توانید برای دریافت و اخذ راهنمایی های لازم در جهت خرید، با همکاران ما از همین وب سایت در تماس بوده و اطلاعات لازم را جویا شوید. همکاران ابزار کارین سعی بر آن دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را تحویل داده و رضایتمندی شما را به دست آورند.

جهت خرید انواع دستگاه جوش میتوانید به فروشگاه ابزار کارین مراجعه کنید + ارسال رایگان

سوالات متداول

دستگاه جوش اینورتر دار بهتر است یا مدل های قدیمی ؟

دستگاه جوش های اینورتر با داشتن منبع تغذیه بسیار قدرتمند خود می توانند جریان بالایی را در جوشکاری از خود داشته باشند و مقدار جریان های خروجی آن ها نیز قابل تنظیم می باشد.

بهترین برند دسنگاه جوش کدام است ؟

طی این چند سال اخیر برندهای ایرانی بسیار پیشرفت کرده اند و دستگاه های بسیار با کیفیت تولید می کنند که در این بین شرکت آروا و ایران ترنس برترین هستند .

دستگاه جوش را از کجا خریداری کنیم ؟

شما میتوانید دستگاه مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی ابزار کارین با کمترین قیمت بازار خریداری کنید و درب منزل و یا محل کار خود دستگاه را تحویل بگیرید . همچنین شما میتوانید با استفاده از کد تخفیفی که در این مقاله درج کرده ایم مبلغ ۵۰ هزارتومان یرای خرید هرگونه دستگاه جوش تخفیف بگیرید .

قیمت دستگاه جوش چقدر است ؟

دستگاه های جوش با توجه به نوع مصرف مدل های متفاوتی دارند و قیمت آنها نیز متفاوت است اما کمترین قیمت در حال حاضر متعلق به شرکت محک می باشد که حدود یک میلیون و دویست هزارتومان قیمت دارد .

برای خرید ابزارآلات صنعتی، واردات قطعات مخصوص و ابزارآلات و هر گونه خرید ابزارآلات با ما در ارتباط باشید:

04444239543
04444232003

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989141670837+

تلگرام پشتیبانی و فروش: abzarkarin@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 04444232003

واتساپ: 09129726343

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!
باز کردن چت
1
سلام 👋
جهت مکالمه و دریافت مشاوره رایگان بر روی بازکردن چت کلیک نمایید