معرفی چکش تخریب پاورپلاس مدل1196 POW

چکش تخریب چیست؟ با چه هدفی تولید می شود؟

همان طور که از نام چکش تخریب پیداست این ابزار با هدف تخریب در سطوح سفت و بتنی طراحی شده است. از هیلتی‌ ها نیز با عنوان نمونه های قدرتمند چکش تخریب یاد می ‌شود. چکش تخریب در کارکرد و و هدف استفاده، تفاوت های آشکاری با انواع بتن کن دارد. گاهی در زمان اجرای یک سازه نیاز است که برخی از قسمت‌ ها به شکل موضعی مورد تخریب قرار گیرند، مانند زمان نصب درب و پنجره ها در دیوار های بتنی که باید به جهت نصب قاب، قسمتی از دیوار از قبل ریخته شده را تخریب کرد. در موارد دیگر نیز هدف از تخریب، تخریب کل سازه خواهد شد که برای این منظور، استفاده از ابزار های بسیار قدرتمند تخریب شرط پیشرفت کاراست.

به هر صورت چکش تخریب از جمله بزرگترین و قدرتمندترین ابزار های برقی است که با هدف تخریب موضعی و یا کلی طراحی و تولید می شود. از چکش تخریب برای تخریب انواع سطوح بتنی، دیوار ها، سازه های غیرفلزی، پی ها، آسفالت ها و حتی صخره ها بهره گیری می شود. اصولا هدف از طراحی تا تولید انواع چکش تخریب به جهت تخریب های سبک در نظر گرفته شده است؛ اما چکش های تخریبی هم هستند که می ‌توانند با هدف تامین تخریب گسترده نیز مورد استفاده قرار گیرند.

چکش تخریب با یک فرآیند ضربه‌ ای عملیات تخریب را انجام می ‌دهد. نوعی سیستم مکانیکی که می تواند نیرو های گردشی موتور های الکتریکی را تبدیل به یک نیروی ضربه ای با فرکانس بسیار بالا و قدرتمند نماید. مته در انواع چکش تخریب غالباً از نوع سر تخت است و همراه با جنس بسیار سختی که دارد، می ‌تواند در قلب انواع سازههای غیرفلزی نفوذ کند.

معرفی برند پاورپلاس

پاور پلاس  یک برند بلژیکی می باشد که در دوره محبوبیت صنعت در اروپا دیده شد. و اکنون به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تولید لوازم صنعتی شناخته می شود.

این برند تاکنون بیش از ۵۰۰ ابزار و بیش از ۳۵۰۰ نوع لوازم جانبی مختلف را روانه بازار کرده است. هرساله نیز بر تعداد این ابزارآلات اضافه می شود. 

محصولات پاورپلاس دارای استانداردهای بین المللی هستند و براساس شرایط هر کشور تولید می شوند که این موضوع کیفیت بالای وسایل صنعتی این برند را نشان می دهد. علاوه بر این محصولات خود را در دو دسته ابزار برقی و شارژی و بنزینی تولید می کند و جزو برندهای محبوب در حوزه صنعت شناخته می شود.

پاورپلاس را با سرعت بی سابقه اش، فناوری، نوآوری و کیفیت این برند میشناسند. این شرکت همواره به دنبال تولید ابزاری است که از نیازهای مصرف کنندگان نیز فراتر رود. برای ایجاد چنین نوآوری به افراد نیاز هست: هم کاربران حرفه ای که از این ابزار استفاده کنند و هم متفکران خلاق و تیم تولید که بتوانند این ایده ها را به محصول تبدیل کنند. یکی از نمونه های تیم محل کار است. وظیفه این تیم آن است که همیشه در محل کار در کنار کاربران حرفه ای حاظر باشند تا مشکلات روزمره در این زمینه را مشاهده کنند تا در نهایت با کمک تیم های دیگر بتوانند برای تک تک این مشکلات راه حل بیابند.

معرفی چکش تخریب پاورپلاس مدل 1196 pow

کاملا همه کاره است. می تواند برای حفاری چکش در بتن ، آجر و سنگ و همچنین برای کارهای تراشکاری استفاده شود. همراه با چاک با آداپتور نوع SDS-plus (شامل نمی شود) ، حفاری در چوب ، فلز ، سرامیک و پلاستیک یک قطعه کیک است.

BMC شامل حداقل 17 وسیله جانبی (2 اسکنه نوک تیز ، 5 اسکنه تخت و 10 دریل) است. مته چکش همه کاره با مجموعه ای از ابزار آماده و در دسترس شما در تمام کارهای ممکن به شما کمک می کند.به لطف موتور قدرتمند 1600 وات که حداکثر 3900 ضربه در دقیقه تولید می کندکار به سرعت پیش می رود. با اتصال نوع SDS-plus ، می توان مته های تعویض را به راحتی و با دست انجام داد. علاوه بر این ، شما می توانید دقیقاً حفاری کنید ، زیرا توقف عمق از حفاری بیش از حد عمیق جلوگیری می کند. به لطف سیستم کاهش ارتعاش ، همیشه می توانید راحت کار کنید.

تفاوت چکش تخریب و بتن کن چیست؟

چکش تخریب و بتن کن ابزارهای مختلفی هستند که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی و ساخته می شوند.اما گاهی در بین فروشندگان و حتی صنعتگران، این دو ابزار به اشتباه به جای یکدیگر استفاده و توصیه می شود.

گاهی اوقات این دو ابزارباتوجه به ماهیت استفاده با هم مقایسه می‌شوند. اما در تعریفی وسیع‌تر، پیکور یا چکش تخریب ابزاری است که فقط برای عملیات تخریب برای پروژه‌های عمرانی و.. استفاده می‌شود.

بتن کن ها برای انجام کارهایی مانند حفاری، کنده کاری بتن، کنده کاری دیوار و اتمام کار نصب از نظر استحکام متفاوت هستند.اما فقط از چکش تخریب برای کندن سطوح سخت مانند خاک رس و سنگ استفاده می شود.

قدرت چکش تخریب

هنگام خرید آن باید به میزان کار و تعداد افرادی که می خواهید با آن کار کنند توجه کنید. بنابراین چکش ها بر اساس تعداد ضربه در دقیقه و میزان نیروی چکش در هر ضربه تقسیم شدند.

قدرت دستگاه ارتباط تنگاتنگی با اندازه و وزن تجهیزات دارد. هر چه استحکام و قدرت بیشتر باشد، وزن و اندازه بیشتر است و برای کاربردهای سنگین و صنعتی کاربرد بیشتری دارد.

سایز و وزن ابزار چکش تخریب

سایز و وزن چکش تخریب ارتباط مستقیمی با نوع کاربری آن دارد. اگر بدون نیاز به وسایل سنگین و حجیم آن را بخرید انرژی شما کاهش می یابد و خسته می شوید.

سخن پایانی

چکش تخریب  ابزار پیشرفته‌ای می باشد، که در صنعت ساخت و ساز برای تخریب انواع بتن و آجر و کاشی مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این ابزار کار انسان در امر تخریب راحت تر است و در زمان خیلی کم، حجم بیشتر از سازه تخریب می شود. و کار پروژه تخریب در کمترین زمان با سرعت بالا انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
باز کردن چت
1
سلام 👋
جهت مکالمه و دریافت مشاوره رایگان بر روی بازکردن چت کلیک نمایید