لوگوی ابزارکارین

چه نوع دستگاه جوش اینورتر مناسب با کارمان بخریم – ابزار کارین

این روزها با توجه به تخصصی شدن مشاغل، انتخاب درست ابزارهای مورد نیاز شغلمان، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و بهتر است با آگاهی کامل از نوع کارکرد و قابلیت های هر ابزاری نسبت به انتخاب آن اقدام کنیم. در ادامه عوامل مهم در خرید دستگاه جوش اینورتر مناسب با کارمان را بیان می کنیم.

دستگاه جوش اینورتر هم از این قاعده مستثنی نیست و کاربران آن ، چه حرفه ای و چه آماتور باید از نیاز خود برای انتخاب دستگاه جوش اینورتر مناسب با نوع عملکرد مورد نظرشان آگاهی داشته باشند تا بتوانند از بین گزینه های موجود در بازار بهترین را انتخاب کنند .

برای این منظور کاربران باید هنگام انتخاب به مواردی همچون مدت زمان استفاده از دستگاه ، قیمت دستگاه ، وجود قطعات و لوازم یدکی و مواردی از این دست دقت کنند که در ذیل به بررسی اجمالی آنها می پردازیم .

مدت زمان استفاده از دستگاه جوش اینورتر

میزان مصرف روزانه ما از دستگاه یکی از عوامل مهم در انتخاب دستگاه جوش اینورتر مناسب است . این مقدار متفاوت می باشد و به سه گروه خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می گردد.

قیمت دستگاه جوش اینورتر

بدون شک یکی از مهمترین عوامل انتخاب کالاهای مختلف بهای آن می باشد و مردم همواره به دنبال خرید اجناس با کیفیت بهتر و بهای پایین تر می باشند . دستگاه جوش اینورتر بر اساس توان تولیدی ( آمپر دستگاه ) قیمت گذاری می شود که هر چه توان دستگاه بالاتر باشد قیمتش نیز بیشتر می شود.    

در حال حاضر دستگاه های جوش اینورتر که در داخل کشور تولید می شوند دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشند و با کمی بررسی بیشتر می توان برندی را انتخاب نمود که از کیفیت بالا ، قیمت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش مطمئن و واقعی برخوردار باشد .

خدمات پس از فروش :

همان قدر که کیفیت و قیمت برای مصرف کننده مورد نظر است ، خدمات پس از فروش نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کند و دستگاه انتخابی باید دارای پشتیبانی قطعات و خدمات مناسب باشد .

برخی از شرکت ها از مشاوره پیش از خرید تا خدمات پس از فروش همراه مشتریان خود می باشند که این باعث حصول اطمینان مشتری می شود .

نکته بسیار مهم دیگر استفاده درست از هر دستگاه برای کاربری خاص می باشد و باید از هر دستگاهی متناسب با قدرت و توانایی آن دستگاه استفاده نمود .استفاده از دستگاه جوش مناسب مصارف خانگی برای جوشکاری اسکلت ساختمان مناسب نمی باشد و باعث آسیب های جدی به دستگاه می شود.

برای انتخاب دستگاه مناسب، نوع فلزی که قصد جوشکاری آن را دارید بسیار اهمیت دارد. ابتدا مشخص نمایید که می خواهید چه نوع فلزی را جوشکاری نمایید  و با توجه به جنس و ضخامت آن از دستگاه مناسب با آمپر مناسب استفاده کنید. هرچه ضخامت فلز بیشتر باشد شدت جریان بیشتری برای جوشکاری آن نیاز است.

وزن و حجم دستگاه نیز نقش مهمی در انتخاب آن دارد و باید بر اساس میزان جابجایی و زمان انجام کار انتخاب شود. به عنوان نمونه وزن و حجم دستگاه برای افرادی که از دستگاه در ارتفاع استفاده می کنند بسیار مهم است. در شرایط کنونی کشور و نیاز حمایت از تولیدکنندگان داخلی که سهم بزرگی از اشتغال جوانان میهنمان را به عهده دارند و همچنین با توجه به کیفیت بالای دستگاه های اینورتر جوش تولید داخل و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، شایسته است با انتخاب تولیدات داخلی در توسعه صنعت کشور و شکوفایی آن نقش خود را ایفا نمائیم.

برای خرید ابزارآلات صنعتی، واردات قطعات مخصوص و ابزارآلات و هر گونه خرید ابزارآلات با ما در ارتباط باشید:

04444239543
04444232003

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989141670837+

تلگرام پشتیبانی و فروش: abzarkarin@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 04444232003

واتساپ: 09129726343

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!
باز کردن چت
1
سلام 👋
جهت مکالمه و دریافت مشاوره رایگان بر روی بازکردن چت کلیک نمایید