دستگاه پولیش برقی 1100 وات اوزیتو

دستگاه پولیش و کاربرد آن

دستگاه پولیش در درخشندگی سطوح حساس و خشن همچون پارکت ، کفپوش، سنگ و سرامیک و بتن روکش دار و همچنین ترمیم سطوح بدنه خودرو می باشد. “همان طور که می دانید بدنه خودرو پس از مدتی کدر می شود یا بر روی آن خط و خش هایی ایجاد می شود که جهت بر طرف کردن این موارد می توان از پولیشر استفاده نمود. پس از استفاده از این وسیله، خودرو شما مثل روز اول براق و درخشنده خواهد شد. به این دستگاه، پولیشر یا فرز پولیش نیز گفته می شود و ازجمله تجهیزات نظافتی صنعتی می باشد که از آن جهت جلادهی سطوح مختلف استفاده می شود.

این دستگاه فقط مخزن آب تمیز دارد و عملیات شستشوی سطوح کف را به همراه جلادهی سطوح انجام می دهد. لازم به ذکر است که پولیشر مناسب مکان های محدود است.  این دستگاه از بخش های زیر تشکیل شده است:

  • پد یا برس
  • مخزن آب تمیز
  • دسته قابل تنظیم

دستگاه پولیش برقی 1100 وات اوزیتو

انواع دستگاه پولیش

این دستگاه بر اساس قدرت و توان به دو دسته قابل تقسیم می باشد:

تک دیسک

  • دارای ساختار ساده
  • سرعت چرخش برش در حدود ۴۰۰ دور بر دقیقه
  • دو سرعته برای هر دو عملیات برس زنی و جلادهی
  • سرعت چرخش بالا برای صیقلی کردن سطوح و جلادهی
  • سرعت چرخش پایین برای برس زنی سطح با آب و محلول شوینده

برنشیر

  • ساختار پیچیده
  • ابعاد و قطر برس بزرگتر
  •  سرعت چرخش برس درحدود ۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  • مناسب جهت سطح بالای درخشندگی و  ترمیم عمقی

درباره ی اوزیتو

برای بیش از 25 سال، اوزیتو با افتخار به علاقه مندان به ابزارآلات  در سراسر استرالیا و نیوزلند کمک کرده است تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. و عشق آنها را برای ایجاد، ساخت، رشد و نوسازی الهام بخشد. هدف ما ساده است، اوزیتو می خواهد در ارائه ابزارهای برقی و باغبانی در دسترس، مقرون‌به‌صرفه، باکیفیت برای کمک به انجام کارهای صنعنی و ساختمانی پیشرو باشد.

اُزیتو از برندهای تولید ابزار برقی در کشور استرالیا و نیوزیلند است که محصولات خوب و با کیفیتی در زمینه های نجاری و آهنگری و … تولید می‌کند.

شرکت «اوزیتو» سال‌هاست در زمینه تولید ابزارآلات برقی، شارژی و متعلقات آن فعالیت دارد و گروه صنعتی «ابزارکارین» نمایندگی فروش محصولات این کمپانی را در اختیار گرفته است.

دستگاه پولیش برقی 1100 وات اوزیتو

این وسیله برای بازسازی خانه و ترمیم خودروهای خودكار ایده آل است، این ابزار بسیار همه كاره می تواند الوار را سنباده بزند و سطوح رنگ شده را جلا دهد.

کنترل سرعت متغیر به شما این امکان را می دهد که برای حذف مواد تهاجمی سرعت را افزایش دهید یا سرعت را کاهش دهید تا سطح آینه را به سطوح براق کنید. این نوع کنترل مناسب به شما این امکان را می دهد که بدون توجه به سطحی که روی آن کار می کنید، هر بار که کار می کنید، یک پایان عالی داشته باشید.

دسته D شکل راحتی و سهولت استفاده را برای اپراتورهای راست و چپ فراهم می کند. با یک جعبه کیت و 8 ضمیمه همراه، می توانید مستقیماً از جعبه به کار بپردازید.

سرعت متغیر کاربر را قادر می سازد تا سرعت ایده آل را برای کار مورد نظر انتخاب کند
موتور Soft Start 1100W برای قدرت کافی با افزایش ایمنی کاربر
دسته D شکل برای راحتی و کنترل بیشتر کاربر
قفل اسپیندل


دستگاه پولیش برقی 1100 وات اوزیتو

منبع تغذیه

دستگاه پولیش در دو مدل برقی و شارژی تولید می شوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند و کاربر می تواند بر حسب نوع نیاز یکی از دو مدل را انتخاب نماید. این ابزار برقی معمولا از برق شهری برای تامین نیروی لازم استفاده می کنند و نوع شارژی با باتری کار میکند و  در هر جایی قابل استفاده است.

قابلیت تنظیم سرعت

معمولا این دستگاه ها به گونه ای ساخته می شوند که قابلیت تنظیم سرعت را داشته باشند تا کاربر بتواند برای کنترل آسان تر و انجام عملیات پولیش سرعت را به دلخواه تغییر دهد.

تنوع و تعداد پدها

این دستگاه ها از پدهای مختلفی ساخته شده اند که کاربر می تواند بر اساس آنها سطح مورد نظر را انتخاب نماید.ظ

اندازه صفحه

اندازه صفحه پولیش نشان دهنده مساحتی است که این ابزار می تواند پوشش دهد. در واقع در هر چقدر قطر صفحه بیشتر باشد، سطح بیشتری را می توان پولیشکاری کرد.

توان مصرفی

از مهم ترین ویژگی های دستگاه پولیش این است که هرچقدر توان دستگاه بیشتر باشد، مصرف انرژی آن نیز بیشتر خواهد بود و بر قیمت آن نیز تاثیر می گذارد.

سرعت گردش

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه ها این سرعت گردش آن است. هرچه سرعت بیشتر باشد، کاربر با سرعت و کیفیت بهتری می تواند عملیات پولیش کردن سطوح مختلف را انجام دهد.

تفاوت دستگاه پولیش با واکس

همان طور که در بالا اشاره شد. از انواع دستگاه پولیش برای جلادهی و رفع خط و خش بدنه خودرو ها استفاده می شود. از واکس خودرو نیز برای براق کردن بدنه اتومبیل استفاده می‌شود اما نحوه عملکرد این دو با هم متفاوت می باشد. در ادامه شما را با تفاوت پولیشر و واکس آشنا خواهیم ساخت:

  • واکس یک لایه محافظ بر روی سطح رنگ شده اضافه می کند.
  • پولیشر یک لایه نازک از رنگ را برداشته و آن را براق می نماید.
  • واکس به تنهایی نمی تواند خط و خراش های خودرو را بر طرف نماید.
  • در اکثر پولیش‌ها، از واکس نیز جهت درخشندگی هر چه بیشتر استفاده می شود

سخن پایانی

دستگاه پولیش اوزیتو در درخشندگی سطوح حساس و خشن همچون پارکت ، کفپوش، سنگ و سرامیک و بتن روکش دار و همچنین ترمیم سطوح بدنه خودرو می باشد. در مدل ها و طرح ها و برندهای مختلفی در بازار موجود می باشد که هر کدام سرعت، قدرت و و اندازه صفحه و پدهای مختلفی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!
باز کردن چت
1
سلام 👋
جهت مکالمه و دریافت مشاوره رایگان بر روی بازکردن چت کلیک نمایید